Sabtu, Februari 20, 2010

Assalamualaikum buat semua pengunjung blog ini.

Rasanya dah lama aku tidak menjengok blog aku ni. maklumlah sibuk sangat tahun ni. aku pun tak tahu apa yang di sibukkan tapi setiap hari ada saja kerja yang perlu disiapkan. Daripada kerja kat Offis, kelas, kat kedai dan kerja-kerja kat rumah... semuanya perlu dibereskan.

Walauapapun aku bersyukur kerana masih diberi kekuatan oleh Allah untuk melaksanakan semua itu. Cuma ada sedikit terkilan kerana majalah SOLUSI yang menjadi sumber bacaan pilihan ku dua siri aku tak sempat nak baca. Solusi Isu no 15 dan 16. Ni keluar pula Isu No 17... tapi tak pe, walaupun aku tak sempat baca aku tetap membelinya kerana banyak ilmu yang boleh aku perolehi daripada majalah tersebut. kalau tak beli, rasa rugi plak...

Wah! macam promosi la pulak .. . tapi tak pekan, peromosi perkara yang baik, takde masalah punya...

Dah lama aku tak menulis, terasa kekok pula... ketandusan idea.... kekadang terasa banyak story untuk diabadikan dalam blog ni tapi... ntah dimana permulaannya aku pun tak tahu.... takpelah.. nextime aku menulis...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan