Rabu, November 25, 2009

SELAMAT BERCUTI DAN BERHARI RAYA....

Hai... dah hampir seminggu rupanya cuti sekolah. cepat sungguh masa berlalu. seronoknya pelajar-pelajar kita ni ye... cuti sekolah datang lagi.

Selamat bercuti kepada semua pelajara-pelajar. Jangan terlalu seronok sangat. Ingat, selagi kita bergelar PELAJAR, kita tidak boleh lari daripada buku dan dunia ilmu. Cuti hanya untuk merehatkan kita daripada berulang alik pergi Sekolah dan bergelut dengan peperiksaan demi peperiksaan tetapi... belajar dan mencari ilmu tidak pernah cuti... sentiasa dekatkan diri dengan ilmu, insya Allah hidup kita akan selamat...

Kepada semua Guru-guru, termasuklah aku.... kenalah akui, yang semuanya adalah tanggungjawab. cuti sementara daripada mengajar tetapi... kerja-kerja lain masih banyak yang perlu disiapkan.... persediaan diri untuk sesi pengajaran tahun hadapan perlu di kemaskini... semoga kita dapat meningkatkan prestasi pengajaran dan pembelajaran. barulah ada kemajuan. Tanamlah dalam diri masing-masing untuk sentiasa meningkatkan prestasi keguruan demi melahirkan pelajar yang cemerlang di dunia dan akhirat.

Wah..! Macam Motivater le pulak... taklah... aku bercakap untuk diri aku sendiri dan sesiapa saja yang nak ikut serta ngan aku...

Jumaat (27 November 2009) merupakan Hari Raya Aidul Adha... esok aku nak balik kampung. so... selamat bercuti dan berhari raya... semoga kita sentiasa mendapat manafaat daripada keduanya... Insya Allah...


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan